fredag 4 april 2014

Smådetaljer av resan.

Detta skepp "Captain Hook" åkte förbi hotellets strand varje dag. Förutom väldigt irriterande musik och "muhahah-"ljud hade den även kanoner.

Emma som blev så glad över att Australienska surffaren hämtade drinkar åt oss på hotellet. Hörde första gången en Australienare försöka säga också "Sinä olet kaunis" Det lät ungefär såhär "Siennä oulet kounis" med engelsk uttal.
köpcentrum La Isla och en av fontänerna.

Utanför La Isla köpcentrumet hittade jag även denna lilla filur. Sötaste apan nånsin!

La Isla köpcentrum och Liverpool kosmetikaffären i bakgrunden.

Min Strawberry daiquiri och Emmas äckliga strawberry margarita.


Relaxade på världens skönaste hängmattor efter resan i Chichén Itzá.

Ångrar att jag inte köpte en hem, även fast jag inte skulle ha nånstans att hänga den..

Emma som lekte och 3 sekunder senare föll hon nästan av mattan.



obligatorisk strand bikini bild.

Min favorit drink på vårt hotell, Cavanã tror jag att det heter.

Fyndade även en snygg helkroppsbikini och Longchamp väska i Downtown.

Vårt personal kunde inte så mycket engelska. Men detta var typ det enda man hörde varje dag. Sista dagen fick jag även denna servett levererad till mig.

En bild på hur ditt hår blir och se ut om du har mörkt hår. Topparna slitna och blonda.

Inga kommentarer: